Pokud položíme otázku, které jsou nejnavštěvovanější internetové stránky světa, určitě odpovíte úplně správně. Nemusíte být žádný odborník na internet, abyste věděli, že se bude jednat mimo jiné o tyto webové stránky.
·         Vyhledavač Google
·         Sociální síť Facebook
·         Videoserver Youtube
·         Wikipedie
·         Sociální síť Twitter
·         Profesní sociální sít Linked In
·         Vyhledávač Seznam

Co z toho vyplývá? Pokud podnikáte, nebo se snažíte prostřednictvím internetu nějakým způsobem zviditelnit, měli byste volit efektivní strategie právě prostřednictvím těchto webových stránek.
 

Celá řada placených kampaní

Internetové vyhledávače Google a Seznam nabízejí celou řadu placených reklamních kampaní, nad nimiž byste se rozhodně měli zamyslet. Ovšem ne všechno, co nabízí Google nebo Seznam musíte využít. Samozřejmě je třeba myslet na to, že je důležité, aby Vás Google a Seznam v internetovém oceánu našel. To je gró Vašeho zviditelnění.

Sociální sítěbyste se měli rozhodně naučit využívat ke zviditelnění Vaší kampaně. Jsou firmy, které nemají ani vlastní webové stránky a které využívají prostě jen Facebook a je to dostačující. Facebook je natolik silný fenomén, že si cestu k zákazníkovi najde podstatně snadněji. Prostřednictvím facebooku můžete nabízet různé akce, soutěže, zkrátka být interaktivní. Podobně funguje také Twitter, i když zdejší okruh je trochu odlišný. Říká se, že Twitter si oblíbili lidé hlavně intelektuálně založení, určitý komunikační minimalismus příspěvků nemusí být nutně nevýhodou.

Rovněž profesní sociální síť Linked In může představovat způsob, jak prezentovat profesní kvality.

Videoserver Youtube denně navštíví miliony lidí. V součastné době se doporučuje psát si profesní blogy, ale proč rovnou nenatáčet profesní videoblogy? Nebo proč své podnikání nepodpořit také různými webináři? Nabízí se jistě celá řada možností.