Pokud chce mít nějaký obchodník úspěch, je třeba, aby rozšířit povědomí o své značce a o produktech, nebo i o svých službách, které nabízí. Největší mediální sílu by mohl potom najít na různých sociálních sítích. Jak tedy funguje propagace na Facebooku a dalších sociálních sítích? Jak s pomocí sociálních sítí získávat snadno nové zákazníky?
·         Sociální sítě mají na své uživatele obrovský vliv.
·         Systém sociálních sítí nutká své uživatele sdílet další a další informace, které se objevují.
·         Dokonce ovlivňují i obchodní rozhodování svých uživatelů.
tlačítko s palcem
Z tohoto důvodu je žádoucí založit si pro naše podnikání nebo e-shop  Facebookový účet a využívat jej k propagaci své značky, anebo výrobků či služeb. A nejen na Facebooku, ale i na dalších sociálních sítích, jako Twitter nebo Pinterest. I tyto další sociální sítě k vám mohou přivést další zákazníky.

Jak tedy můžeme využít sociální sítě?

Je velice dobré vědět, jak využít různých sociálních sítí ke zvýšení svých zisků a jak získat pozornost potenciálních zákazníků na nejužívanějších sociálních sítích světa. Na sociálních sítích je totiž obrovská uživatelská síť kontaktů.
sociální síť facebook

Facebook

 Facebook je téměř nejpoužívanější sociální síť na světě. Pomocí vizitky Like box je možné propojit tuto oblíbenou sociální síť se svou webovou stránkou a tak sdílet všechny novinky na svém webu. Zaujmout ostatní uživatele internetu je možné potom rozličnými způsoby:
dotek prstem
·         Pozvánkou, Událostí nebo zajímavým textem. Takto je možné propagovat své produkty, informovat ostatní uživatele o slevách a třeba i o vyhlášených soutěžích.
·         Pomocí funkce Otázky je možné uspořádat průzkum a tak si zjistit, jak jsou zákazníci spokojení s našimi službami.
·         Sdílení článků, které publikujeme na své webové stránce.
·         Ideální je nahrát obrázky do alba, anebo na Facebookovou zeď.
·         Na Facebook je možné vložit i video, například s prezentací či recenzí našich produktů.

Propagace na sociálních sítích
Ohodnoťte příspěvek